Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Φρούτα εποχής


Φρούτα εποχής
Του Πέτρου Αργυρίου

Ουαί και αλίμονο στις Κασσάνδρες. Ελάχιστα μπορούσα να φανταστώ ότι την ίδια μέρα που θα ασκούσα κριτική στο στέλεχος του συνασπισμού Θέμη Δημητρακόπουλο για το άρθρο του στην Αυγή με τον προβοκατόρικο και απερίσκεπτα υβριστικό τίτλο «Χρυσή Αυγή, το απωθημένο όνειρο του κάθε κρυφοφασίστα Νεοέλληνα» (http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=712546), κατηγορώντας τον για εκφασισμό του αριστερού λόγο, για αντίστροφο ρατσισμό καθώς  και για την επικίνδυνη παρακίνησή του η αντιπαράθεση με την Χρυσή Αυγή να μεταφερθεί από το πολιτικό πεδίο στους δρόμους, ο Άρης Χατζηστεφάνου θα ανέβαζε με αφορμή την επέτειο της 11ης Σεπτεμβρίου στην ιστοσελίδα του Unfollow, ένα ακόμη πιο πολωτικό άρθρο με τίτλο «Είμαστε όλοι μανιχαϊστές»[1] ανεβάζοντας σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο τους τόνους της διχαστικής προβοκάτσιας.
Δεν μπορώ να κρύψω την εκτίμηση που έτρεφα στο πρόσωπο του κυρίου Χατζηστεφάνου καθώς είχα την ψευδαίσθηση ότι εκείνος ανήκε στο σπάνιο είδος των ανεξάρτητων δημοσιογράφων. Δυστυχώς ανακαλύπτω με μεγάλη μου λύπη και προσωπική απογοήτευση ότι τα τελευταία του άρθρα δεν αποκαλύπτουν ένα μαχόμενο δημοσιογράφο αλλά έναν εξόχως στρατευμένο δημοσιογράφο.
Γιατί κάποια από τα τελευταία του άρθρα δεν είναι άρθρα γνώμης, ούτε αναλύσεις. Μοιάζουν με μανιφέστα. Νέτα σκέτα μανιφέστα.
Ας ξεκινήσουμε  λοιπόν από το πιο πρόσφατο, το «Είμαστε όλοι μανιχαϊστές». Το εν λόγω άρθρο έσπευσε κατά διαβολική σύμπτωση άμεσα να  επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς μου στο άρθρο μου «Άλλο Αυγή και Άλλο Χρυσή Αυγή» για τον εκφασισμό κομματιού της αριστεράς: «Οι δικοί μας και οι άλλοι. Είτε είσαι μαζί μας είτε εναντίον μας. Αυτή είναι η ουσία του φασισμού κ. Δημητρακόπουλε. Η μαύρη ψυχή του (http://agriazwa.blogspot.gr/2012/09/blog-post_12.html)»
Γράφει λοιπόν την ίδια μέρα ο κος Χατζηστεφάνου: ««απέναντι στο νεοναζισμό, όσοι δεν είναι μέρος της λύσης είναι μερος του προβλήματος». Με μια ομοβροντία μηνυμάτων, νεοφιλελεύθεροι χρήστες του Twitter με συνέκριναν με τον Τζορτζ Μπους και τη φράση του «όσοι δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας». Ένα στέλεχος από το κόμμα του Στέφανου Μάνου, μάλιστα, με κατηγόρησε ανοιχτά για μανιχαϊσμό.
Και είχαν απόλυτο δίκιο. Απέναντι στην άνοδο του ναζισμού και του φασισμού, είμαστε μανιχαϊστές». «Θα επιτρέψετε όμως και σε εμάς αυτή την 11η Σεπτεμβρίου να μην θυμόμαστε μόνο τον Αλιέντε αλλά και να παραφράζουμε τον Τζορτζ Μπους: απέναντι στο νεοναζισμό, όσοι δεν είναι μαζί μας, είναι εναντίον μας. Και εσείς δεν υπήρξατε ποτέ μαζί μας.»
  Κύριε Χατζηστεφάνου: Δεν παραφράζετε τον George W. Bush. Αντιθέτως τον εκφράζετε απολύτως. Και όπως ο κύριος Bush άνοιξε τους ασκούς της θρησκευτικής μισαλλοδοξίας κάνοντας τον κόσμο πουτάνα, εσείς ανοίγεται τους ασκούς του ιδεολογικού μίσους σε μια χώρα ήδη πουτάνα.
Έτσι είναι κύριε Χατζηστεφάνου. Οι φανατικοί και οι κυνικοί έχουν ένα κοινό: Και για τους δύο, ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.
Τα μέσα τα γνωρίζουμε. Για το σκοπό σας αναρωτιέμαι. Για ποιο λόγο ένας νεαρός που δούλεψε για το δημοσιογραφικό σύστημα εντός και εκτός των τειχών προτρέπει σε ολομέτωπη πολεμική η οποία λειτουργεί παρελκυστικά στην συγκρότηση κοινού μετώπου απέναντι στις δυνάμεις που μπανανοποιούν ακόμη περισσότερο την Ελλάδα;
Γράφετε διαρκώς σεις και μας, μας και εσάς, δικά μας δικά σας. Τελικά ποιοι είστε εσείς κ. Χατζηστεφάνου, ποιους εκπροσωπείτε και ποιοι είμαστε που αν δεν είμαστε μαζί σας είμαστε εναντίον σας; Τι είδους διχαστικός εκβιασμός είναι αυτός κε Χατζηστεφάνου;
Έχοντας την ελπίδα ότι σας αδικώ κατάφορα γιατί προτιμώ να αδικηθώ παρά να αδικήσω κάποιον, ισχυρίζομαι ότι ίσως η απάντηση να βρίσκεται στις εκλεκτικές ιδεολογικές και πολιτικές σας συγγένειας , ιδιαίτερα με το χώρο του ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Για παράδειγμα, στις 6 Ιουλίου του 2012 περιγράφετε με θριαμβευτικό τρόπο που καθόλου δεν συνάδει με τις αρχές της αντικειμενικής δημοσιογραφίας ένα «ραντεβού» του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, πακιστανών κυρίως αν δεν κάνω λάθος μεταναστών και χρυσαυγιτών στη Νίκαια. Περιγράφετε μια συγκέντρωση μερικών εκατοντάδων ως «τεράστια για τα δεδομένα της Νίκαιας». Περιγράφετε τον πανικό των χρυσαυγιτών σαν η 6η Ιουλίου του 2012 να ήταν η ιστορική ημέρα που ο νεοφασισμός κατατροπώθηκε.  Γράφετε: «Η εικόνα του αντιφασιστικού συλλαλητηρίου της Νίκαιας δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο ενδεικτική των αληθινών συνθηκών της κοινωνίας: Έλληνες και ξένοι εργαζόμενοι φώναζαν μαζί συνθήματα ενάντια στο φασισμό και τις αντεργατικές επιθέσεις»    
Φυσικά η ανταπόκριση σας από τη Νίκαια με τον εντυπωσιακό τίτλο «Ο τρόμος στο βλέμμα τους» [2] δεν ήταν παρά μια κατασκευή πραγματικότητας που εξυπηρετούσε μονάχα τη δική σας ουτοπία και την ατζέντα των ομοιδεατών σας. Στις αληθινές συνθήκες της κοινωνίας κε Χατζηστεφάνου, οι μετανάστες παραμένουν στο σύνολο τους απομονωνόμενοι στον μικρόκοσμο τους όπως και οι Έλληνες. Οι αλλοδαποί όπως και οι Έλληνες είναι όλο και περισσότερο φοβισμένοι από την ελληνική πραγματικότητα σε σημείο που έχουν γίνει φοβικοί. Οι ΄Ελληνες δε έχουν γίνει και ξενοφοβικοί. Και παρά την ορατή αυτή πραγματικότητα, εσείς ζωγραφίζετε μια μαγική εικόνα μιας προς το παρόν ουτοπίας. Σας τιμά αυτό λέτε;  
Κλίνετε με τη δήλωση του πολυπρόβλητου «προέδρου της πακιστανικής κοινότητας στην Αθήνα», και τακτικού συμπαραστάτη του ΑΝΤΑΡΣΥΑ  του Κυρίου Javed  Alsam: ««Όταν χτίζαμε τα γήπεδα των Ολυμπιακών Αγώνων», ήμασταν καλοί, ενώ τώρα είμαστε η αιτία όλων των δεινών της ελληνικής οικονομίας!»
Φυσικά κε Χατζηστεφάνου και το όργιο των Ολυμπιακών Αγώνων ήταν ένα από τα τελειωτικά χτυπήματα στην ήδη ετοιμοθάνατη ελληνική οικονομία. Και φυσικά δεν φταίνε οι μετανάστες για  αυτό. Για αυτό φταίει η ελληνική πολιτική ηγεσία, οι μεγαλοεργολάβοι και η βλαχογκλαμουριά των Ελλήνων.
Τι μου διαφεύγει όμως; Α ναι. Τα διεθνή δίκτυα σωματεμπορίας που συνεργάστηκαν και με τις ελληνικές αρχές και με τους μεγαλοεργολάβους για να φέρουν καραβιές εργατικών χεριών. Για αυτά έχουμε γράψει στο παρελθόν[3] και ως ήταν αναμενόμενο λίγοι έδωσαν σημασία και συνέχισαν απρόσκοπτα να συγκαλύπτουν τους μεγαλοεγκληματίες πίσω από τους πολέμους των σημαιών και των συνθημάτων.
Σήμερα θα γίνουμε ακόμη πιο συγκεκριμένοι. Γιατί έχουμε την πεποίθηση ότι οι μικροπολιτικές σκοπιμότητες δεν περιορίζονται μόνο στα μεγάλα κόμματα και ότι τα μεγάλα συμφέροντα μπορούν να επιδιώκονται και μέσω των μικρών κομμάτων.
Κλείνετε την αφήγηση σας με το ευχολόγιο αναφερόμενος στον πρόεδρα Javed Aslam: «Αν μόνο τον άκουγαν οι ηγεσίες των συνδικάτων θα ζούσαμε σε ένα διαφορετικό κόσμο...»

Έχω την εντύπωση ότι τον Aslam τον ακούν κάποιοι με μεγαλύτερη επιρροή από τις ηγεσίες των συνδικάτων. Και αυτός είναι ίσως ο λόγος που ο κόσμος αυτός έχει γίνει λίγο διαφορετικός, μάλλον χειρότερος θα τολμούσα να πω.
Γιατί ο Aslam έχει δύο πρόσωπα: Το ένα είναι αυτό του προέδρου της πακιστανικής κοινότητας και ακτιβιστή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως είναι άλλωστε και ο δικηγόρος του και συμμαχητής του, ο Πέτρος Κωστόπουλος του ΑΝΤΑΡΣΥΑ που μας έχει δώσει φρικτές και μάλλον πραγματικές περιγραφές της εκμετάλλευσης των μεταναστών από οργανωμένα δίκτυα, συχνά γνωστών προσώπων χωρίς ποτέ να μας περιγράφει τα γνωστά πρόσωπα.
 Το άλλο πρόσωπο που αποδίδεται στο φίλο σας Aslam είναι αυτό του «γνωστού» που εκμεταλλεύεται τους μετανάστες. Γιατί γνωρίζετε πολύ καλά, τόσο καλά όσο και ο δικηγόρος του Aslam Κωστόπουλος ότι για τον Javed έχει εκδοθεί ένταλμα σύλληψης από την  Ίντερπολ για … σωματεμπορία.
Ο Javed Aslam ισχυρίστηκε ότι πρόκειται για σκευωρία. Ότι πίσω από το ένταλμα ήταν η CIA που πίεζε τον Aslam να σιγήσει για τις απαγωγές ομοεθνών του στην Ευρώπη με τη συνεργασία χωρών-μελών της, απαγωγές που παραβίαζαν κατάφωρα το εθνικό δίκαιο και τις διεθνείς συνθήκες. Γνωρίζουμε ότι αυτές οι πράξεις οργανωμένης τρομοκρατίας έχουν λάβει χώρα. Εικάζουμε ότι έχουν λάβει χώρα και στην Ελλάδα. Κρίνουμε πως το κομμάτι των ελληνικών αρχών που συνέπραξε σε αυτές, αν κάτι τέτοιο έχει συμβεί, οφείλει να αντιμετωπίσει κατηγορίες για διεθνή τρομοκρατία. Γνωρίζουμε τις ευθύνες του τότε υπουργού δικαιοσύνης  κ. Βουλγαράκη. Γνωρίζουμε ότι το Ευρωκοινοβούλιο διεξάγει έρευνα πάνω στο θέμα και θα αποδώσει ευθύνες. Γνωρίζουμε ότι η πρακτική –δόγμα αυτή της CIA που ονομάζεται Disruption εφαρμόστηκε ακόμη και πριν από τον εποχή του τρομοκράτη και εγκληματία πολέμου Bush όπως συνέβη στην περίπτωση Οτσαλάν. Γνωρίζουμε για το κράτος και το παρακράτος της δεξιάς. Αυτά που δε γνωρίζουμε είναι για το κράτος και το παρακράτος της αριστεράς.
Δεν γνωρίζουμε αν ο κος Aslam ήταν θύμα ή θύτης. Θα ελπίζαμε να ήταν το πρώτο γιατί αν ισχύει το δεύτερο τότε ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχει κοντά του σωματέμπορα και η υπόνοια πολιτικής εκμετάλλευσης και διόγκωσης του μεταναστευτικού γιγαντώνονται. Δεν μπορούμε φυσικά να ισχυριστούμε κάτι τέτοιο. Μπορούμε να αναρωτηθούμε όμως το πως την εποχή που κομμάτι των ελληνικών αρχών συνεργάζονται καθώς φαίνεται με τη CIA στα πλαίσια των απαγωγών πακιστανών και του  δόγματος disruption, ο Aslam συλλαμβάνεται με βάση ένταλμα της Ιντερπόλ και δεν εκδίδεται. Ουσιαστικά ο Aslam φαίνεται  να προστατεύεται σε τέτοιο βαθμό ώστε γίνεται σημαίνοντας εκπρόσωπος των μεταναστών με συχνή παρουσία στα τηλεοπτικά κανάλια.
Δε θα ρωτήσουμε το πώς γίνεται ο Aslam να είναι πρόεδρος της πακιστανικής κοινότητας χωρίς –όπως μου αποκάλυψε επίσημη πηγή- να έχει πακιστανικό διαβατήριο (και άρα και υπηκοότητα;).
Αλλά θα ανατρέξουμε σε πηγές ανεξάρτητες ή τουλάχιστον σε πηγές εκτός ελληνικού ή αμερικανικού τύπου μήπως και μπορέσει κάποιος να βγάλει συμπέρασμα για το ποιο από τα δύο πρόσωπα που του αποδίδονται είναι το πραγματικό.
Σε πηγές όπως το WIkileaks: Ας δούμε τη διαρροή από την αμερικανική πρεσβεία που μας ενδιαφέρει ( http://www.cablegatesearch.net/cable.php?id=06ATHENS1652) και που μας δίνει μια εικόνα για το σωματεμπόριο Πακιστανών προς την Ελλάδα την επίμαχη περίοδο του 2006:
Αναφέρεται λοιπόν πως ο πακιστανός διπλωμάτης Δρ. Manzoor A. Chaudhry βρίσκεται στην Αμερικανική πρεσβεία στην Αθήνα για να συζητήσει για την πακιστανική μετανάστευση και την παράνομη κράτηση πακιστανών μεταναστών στην Ελλάδα. Ο πακιστανός διπλωμάτης εξέφρασε τις ανησυχίες του για το σωματεμπόριο πακιστανών και τη συνέργεια ελληνικών αρχών σε αυτό. Για αυτό το λόγο ήλπιζε για αυξημένη πίεση από τις ΗΠΑ και την ΕΕ.
Ο Chaudhry εκτιμούσε ότι γύρω στους 2000 παράνομους μετανάστες εισέρχονταν στην Ελλάδα κάθε χρόνο, μέσω Ιράν και Τουρκίας (εκτίμηση που η αμερικανική πρεσβεία περιγράφει ως μετριοπαθή) και αναφέρθηκε στις τρομακτικές συνθήκες που οι μετανάστες αντιμετωπίζουν στην πορεία της διαδρομής.
Ο Chaudhry ισχυρίστηκε ότι η πακιστανική πρεσβεία έδωσε ονόματα πιθανών σωματεμπόρων στην κυβέρνηση της Ελλάδας αλλά δεν είδε καμιά ανταπόκριση από τους Υπουργούς Εξωτερικών ή Δημόσιας Τάξης. Ανάμεσα στα πιθανά αίτια της αδιαφορίας της Ελληνικής κυβέρνησης ο Chaudhry ανησυχούσε ιδιαίτερα για τη διαφθορά καθώς όπως του μεταφέρθηκε από Πακιστανούς πρόσφυγες πως πέρασαν από στην Ελλάδα ανενόχλητοι από τις συνοριακές αρχές ή ακόμη ακόμη ότι μεταφέρθηκαν από Ελληνικά Στρατιωτικά Οχήματα!!! Για αυτό το λόγο ο Chaudhry πιστεύει ότι υπάρχει συνενοχή στο λαθρεμπόριο από τις ελληνικές αρχές. 
Ο Chaudhry τόνισε ιδιαίτερα ότι μέρος από τα μαύρα λεφτά επέστρεφε στο Πακιστάν τροφοδοτώντας εξτρεμιστικές μουσουλμανικές, αυτονομιστικές ακόμη και τρομοκρατικές οργανώσεις. Αλλά σε αυτό το θέμα θα επανέλθουμε αργότερα.
Αλλά ας πάμε σε μια άλλη περιγραφή της εποχής που επιβεβαιώνεται από το ανωτέρω δημοσίευμα των Wikileaks.
 Αυτή θα τη βρούμε στη δεύτερη μεγαλύτερη αγγλόφωνη εφημερίδα του Πακιστάν, τη Dawn:
Ισλαμαμπάντ, 27 Μαΐου 2007: «Η πρεσβεία του Πακιστάν στην Ελλάδα προειδοποιήθηκε για μια διπλωματική καταστροφή εν τη γεννήσει καθώς ένας εκτιμώμενος αριθμός 10.000 παράνομων μεταναστών που μεταφέρθηκαν στην Τουρκία από μια συμμορία Πακιστανών σωματεμπόρων είναι πιθανό να προωθηθούν στην Ελλάδα και την Ιταλία…»
«Μέχρι τώρα καμία στρατηγική δεν έχει αναπτυχθεί για να αντιμετωπιστούν οι κινήσεις των λαθρομεταναστών.
Αυτή είναι τώρα η μεγαλύτερη πρόκληση σωματεμπορίας που οι πακιστανικές υπηρεσίες ασφαλείας έχουν να αντιμετωπίσουν έξω από τη χώρα (το Πακιστάν), καθώς, ποτέ πριν ένας τόσος μεγάλος αριθμός ανθρώπων δεν έχει παράνομα μεταφερθεί σε μια χώρα με σκοπό την προώθησή τους στην Ευρώπη.
Η κρίση αυτή επιδεινώνεται με την αποκάλυψη ότι –με βάση ντοκουμέντα που έχει στη διάθεσή της η Dawn- ότι η συμμορία που εμπλέκεται σε μια τόσο μείζονα εγκληματική ενέργεια δεν περιλαμβάνει μόνο μερικούς ανθρώπους στο Πακιστάν αλλά είναι μέρος ενός δικτύου που συνδέεται με ισχυρές συμμορίες σωματεμπορίας στο Ιράν, το Πακιστάν και την Ελλάδα.  Έχει γίνει γνωστό ότι η Πακιστανική διπλωματική αποστολή στην Αθήνα με βάση πληροφορίες από μερικούς παράνομους μετανάστες, είχε λόγους να πιστεύει ότι μερικοί αξιωματικοί της αστυνομίας στην Ελλάδα ήταν επίσης μέρος του δικτύου. Αυτοί οι αξιωματικοί φέρονται να έχουν παράσχει ασφαλή δίοδο, περιλαμβανομένης της ασφάλειας θωρακισμένων οχημάτων, σε παράνομους μετανάστες.

Ο συναγερμός για τη νέα εισροή παρανόμων μεταναστών ήρθε μετά την πρόσφατη χαλάρωση σε ελληνικούς μεταναστευτικούς νόμους, που οι σωματέμποροι θεωρούν χρυσή ευκαιρία για να σπρώξουν μέσω των Τουρκικών συνόρων στην Ευρώπη.  

Η πραγματική ανησυχία της Πακιστανικής πρεσβείας είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι πιθανόν να δημιουργήσουν μείζονα προβλήματα για την Πακιστανική αποστολή και τη Χώρα (Το Πακιστάν) από την παράνομη και μη εξουσιοδοτημένη παρουσία τους στην Ελλάδα.
Πληροφορίες για το δίκτυο … δημιουργούν ανησυχία για την έκταση της επιρροής του δικτύου  και πως κατάφερε μέχρι τώρα να χειραγωγήσει συστήματα από το Πακιστάν μέχρι την Ελλάδα και ακόμη και την Ελλάδα για να συνεχίσει να στέλνει παράνομους μετανάστες.

Με το που μπαίνουν στην Ελλάδα, οι παράνομοι μετανάστες μεταφέρονται στην Αθήνα με οχήματα που μοιάζουν με οχήματα του Ελληνικού στρατού. Ένας άλλος παράνομος μετανάστης είπε ότι το όχημα με το οποίο αυτός και άλλα μέλη της ομάδας του ταξίδευαν στα Τουρκο/ελληνικά σύνορα, σταμάτησε σε ένα συγκεκριμένο σημείο όπου εμφανίστηκε ένα άντρας με στολή του τουρκικού στρατού για να τους βοηθήσει να φύγουν από την Τουρκία.

… Οι σωματέμποροι χρησιμοποιούν διαφόρους τρόπους για να στέλνουν ανθρώπους προς και από Πακιστάν.
Η  Ισλαμαμπάντ πληροφορήθηκε ότι η μαφία της σωματεμπορίας εκμεταλλεύεται τις αδυναμίες των αρχών στις τέσσερις χώρες.
Πληροφορήθηκε επίσης ότι υπήρξε μια μείωση στην σωματεμπορία μετά την σύλληψη του Javed Aslam Arain τον Οκτώβριο του 2006 μέσω της Ίντερπολ. Μετά τη σύλληψη του, το κύκλωμα του βυθίστηκε σε οικονομική κρίση.

Ξανάρχισε όμως τις δραστηριότητες του και αίτηση για την έκδοσή του απορρίφθηκε από το εφετείο.  
Αυτή τη φορά μια αξιοσημείωτη αύξηση σε σωματεμπορία από το Πακιστάν στην Τουρκία παρατηρήθηκε και η οργάνωση εμφανίστηκε να έχει άφθονη χρηματοδότηση»[4].

Έτσι λοιπόν και ενώ πλέον διαμορφώνεται ένα εμφυλιοπολεμικό κλίμα σε σχέση με το θέμα
των μεταναστών το οποίο ξεκινά από ιδεολογικό πόλεμο ο οποίος επιδιώκετε να μετατραπεί σε συμμοριτοπόλεμο ανάμεσα σε ακροαριστερά και ακροδεξιά, τα δίκτυα σωματεμπορίας συνεχίζουν απρόσκοπτα τη δουλειά τους. Γιατί πέρα από τους εμπόρους του ανθρωπισμού και τους επαγγελματίες μισάνθρωπους υπάρχουν ενσωματωμένοι όπως φαίνεται στις δομές του κράτους  οι έμποροι ανθρώπων για τους οποίους ο διχασμός των Ελλήνων γύρω από τους μετανάστες λειτουργεί ως το μελάνι της σουπιάς ενώ όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναγκάζονται να στρέψουν παρακλητικά το βλέμμα τους προς το σάπιο σύστημα εξουσίας που έχει βάλει την Ελλάδα σε μειοδοτικό πλειστηριασμό και να παραδοθούν στη μοίρα που τους έχει προετοιμαστεί.

Ας ξαναγυρίσουμε σε ένα σημείο. Όπως φαίνεται από το Wikileaks, το 2006 ο διπλωματικός ακόλουθος του Πακιστάν Chaudhry δεν έθεσε στους Αμερικανούς θέμα μόνο για τη λαθρομετανάστευση αλλά και για την παράνομη κράτηση μεταναστών (από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις καθ υπόδειξη της CIA). Για ποιο λόγο η Πακιστανική κυβέρνηση ήθελε κατ εξαίρεση να συλληφθεί ο Aslam ως λαθρέμπορας αν η CIA τον κυνηγούσε για το ίδιο θέμα που ήθελε να λύσει μέρος έστω της πακιστανικής κυβέρνησης, για την απαγωγή δηλ Πακιστανών σε ευρωπαϊκό έδαφος;
 
Αλλά ας αφήσουμε τη λαθρομετανάστευση και ας πάμε στην πολιτική και την ιδεολογία.
Ας μιλήσουμε για την αδερφοσύνη ανάμεσα σε Έλληνες και αλλοδαπούς.
Μέλη του ΑΝΤΑΡΣΥΑ π.χ  έχουν παραβρεθεί σε διαδηλώσεις παλαιότερα Λίβυων και τώρα Σύριων «αντικαθεστωτικών» ενώ το ΑΝΤΑΡΣΥΑ φαίνεται φιλικό προς συγκεκριμένους αυτονομιστικούς σκοπούς. Αναρωτιόμαστε: Η Αραβική Άνοιξη, πέρα από τα όποια δημοκρατικά στοιχεία είχε είναι γνωστό πλέον στους κύκλους της ανάλυσης ότι χρηματοδοτήθηκε από ιδρύματα και οργανώσεις κυρίως των ΗΠΑ. Ξέρουμε ότι βασικοί χρηματοδότες εξτρεμιστικών μουσουλμανικών οργανώσεων είναι οι αγωγοί πετροδόλαρων,  Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Κουβέιτ. Για ποιο λόγο λοιπόν η αντικαπιταλιστική και αντιμπεριαλιστική ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι φιλική με ομάδες που προσφάτως συμμάχησαν με ιδρύματα και οργανώσεις των ΗΠΑ προκειμένου να ανατραπούν τα κοσμικά καθεστώτα και να αναλάβει η μουσουλμανική αδελφότητα; Περνάει η ανεξαρτησία και ο αυτονομισμός μέσα από τη θεοκρατία; Πως θα πετύχετε τον Μαρξισλαμισμό ρε δόκτορες Φρανκενστάιν;  
Είδαμε τι συνέβη με μια απλή προβακάτσια στις περιοχές της Αραβικής Άνοιξης. Λόγω της  προβολής του αντισλαμικού φιλμ «Η αθωότητα των Μουσουλμάνων», ισλαμιστές ξεχύθηκαν οργισμένοι. Επιθέσεις σε αμερικανικές πρεσβείες στην Υεμένη, Αίγυπτο, διαμαρτυρίες στο Ιρακ, Πακιστάν, Μπαχρέιν, στο Λίβανο, στη Μαλαισία. Η γερμανική πρεσβεία στη Χαρτούμ στο Σουδάν καταλύθηκε και στη θέση της γερμανικής σημαίας σηκώθηκε Ισλαμική. Στη Λιβύη, οι ισλαμιστές λύντσαραν τον πρέσβη των απελευθερωτών τους αμερικάνων. Όπως είχα προβλέψει εδώ και πολύ καιρό, ο πόλεμος των πολιτισμών ξεκίνησε όπως άλλωστε σχεδίαζαν οι Αμερικανοί με τα πραξικοπήματά τους, «ειρηνικά» και μη, στη Μέση Ανατολή. Για ποιο λόγο λοιπόν, τώρα ακριβώς που ξεκινά ο πόλεμος των πολιτισμών που κάλλιστα μπορεί να σηματοδοτήσει τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο, για ποιο λόγο λοιπόν κάποιοι κύριοι ξυπνούν τον πόλεμο των ιδεολογιών στην Ελλάδα;
Ας πούμε μια φανταστική ιστορία που καμία σχέση δεν έχει να κάνει με όσα αναφέρθηκαν παραπάνω: ότι πίσω από τις ιδεολογίες κρύβονται συμφέροντα και ότι τα συμφέροντα μασκαρεύονται. Ότι κάποιοι προσφέρουν υπηρεσίες ακόμη και φροντιστήρια ξένων γλωσσών σε ξενιτεμένους. Ότι κάποιοι βγάζουν λεφτά φέρνοντας με ταρίφα 5000 ευρώ προ της κρίσης ομοεθνείς τους τους οποίους παρακινούν μετά να παραβρεθούν σε διαδηλώσεις, πορείες και άλλες επιδείξεις ισχύος και σκηνοθετημένες πρόβες μαρξιστικής ουτοπίας. Ότι από τα μαύρα λεφτά κάποια πηγαίνουν στις τσέπες των εμπλεκόμενων ενώ άλλα πηγαίνουν για να χρηματοδοτήσουν αυτονομιστικές οργανώσεις. Και ας πούμε ότι όλοι αυτοί επικαλούνται την ιδεολογία για να συγκαλύψουν την άλλοτε εγκληματική και άλλοτε ανατρεπτική δραστηριότητά τους»
Φυσικά και αυτή είναι μια φανταστική ιστορία. Αυτό που είναι πραγματικότητα είναι πως αν κάποιοι αφιέρωναν περισσότερο χρόνο στο να βοηθούν τους συνανθρώπους τους και να εκφράζουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους αντί να την κάνουν γκράφιτι και σύνθημα σε πανό και πορείες, ο κόσμος θα είχε λιγότερη ανάγκη από γκραφίτι πανό και πορείες.
Αυτό που είναι πραγματικό είναι ότι βρισκόμαστε μπροστά σε πόλεμο πολιτισμών που οι νεοφιλελεύθεροι προκάλεσαν, σκοτώνοντας και κακοποιώντας τους μουσουλμάνους και παραδίδοντας τους μετά την εξουσία των χωρών τους. Σατανικό αλλά δυστυχώς τοοόσο πραγματικό.
Αυτό που είναι πραγματικό είναι ότι μια χώρα σε ανθρωπιστική κρίση σέρνεται σε ένα ιδεολογικό πόλεμο ανάμεσα στα άκρα. Για μια ακόμη φορά. Και ίσως και σε ένα ακόμη παγκόσμιο πόλεμο. Αυτό που είναι πραγματικό είναι ότι οι εξουσίες και τα ακραία παράκεντρα τους μας οδηγούν για μια φορά στον όλεθρο. Όπου αποτυγχάνει το κράτος, θα πετύχει το παρακράτος με τις δεξιές και αριστερές του παραφυάδες. Όπου αποτυγχάνει η κεντρική προπαγάνδα, θα πετύχει η προβοκάτσια.
Έτσι είναι μοιρασμένες οι παρτίδες και οι πατρίδες: Με τους πολλούς να είναι πάντα οι χαμένοι και τους λίγους να μοιράζουν τα κέρδη: Στα δεξιά, στα αριστερά, στα κέντρα και τα παράκεντρα.
Αυτό είναι το παιχνίδι: και μεις τα πιόνια.
Κλείνοντας, θα πρέπει να τονίσω στους όποιους θερμοκέφαλους: ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ. ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ. ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΤΟΜΙΚΑ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ, ΚΑΛΑ ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΕΥΡΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΟΥ ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΌ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ. Μην τσιμπάτε το τυρί της φάκας.   
Για τελευταία προτροπή θα τονίσω τον τίτλο του περιοδικού του Κου Χατζηστεφάνου με τον οποίο ξεκίνησε το άρθρο μας: Unfollow: Δεν ακολουθείτε. Μην ποδηγετήστε.
(Το υλικό για την λαθρομετανάστευση μου το επισήμανε ο Ιωάννης Μιχαλέτος, ένας από τους κορυφαίους Έλληνες αναλυτές. Για αυτό άλλωστε και δεν τον γνωρίζετε).
Περισσότερα για το συγγραφέα και το έργο του στον επικήδειο του ή στο blog του Agriazwa.blogspot.com            



[1] http://www.unfollow.gr.com/index.php/blog/item/137-%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5-%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%87%CE%B1%CF%8A%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-|-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%AC%CF%81%CE%B7-%CF%87%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%86%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85.html
[2] http://www.unfollow.gr.com/index.php/blog/item/108-%CE%BF-%CF%84%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%BB%CE%AD%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-|-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%AC%CF%81%CE%B7-%CF%87%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%86%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85.html
%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%AE-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%B1-%CE%BF-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CF%87%CE%B8%CF%81%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80-%CE%B1%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85
[4] http://archives.dawn.com/dawnftp/72.249.57.55/dawnftp/2007/05/28/top2.htm

Read More »

Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2012

Άλλο αυγή κι άλλο χρυσαυγή



Άλλο Αυγή κι άλλο Χρυσαυγή.

Του Πέτρου Αργυρίου

Δεν θα ήταν υπερβολικό κανείς να χαρακτηρίσει το χθεσινό φύλλο της «Αυγής» ως αφιέρωμα στη «Χρυσή Αυγή» καθώς ένα μεγάλο κομμάτι της ήταν σχολιασμός των επιθέσεων των ταγμάτων εφόδου της Χρυσής Αυγής έναντι λαθροπωλητών.
Τα περισσότερα άρθρα της «Αυγής» ήταν απόλυτα πολωτικά, με νοοτροπία γηπέδου, με τις λέξεις φασίστες και νεοναζί να ρίχνονται κατά ριπάς με μια ευκολία που θα προκαλούσε αμηχανία ακόμη και σε εκείνους που το λεξιλόγιο τους αποτελείται από μια κυρίως λέξη: την λέξη μαλάκας.
Με εξαίρεση το άρθρο του Ανδρέα Ζαφείρη «Χτίζοντας με το φραγγέλιο κοινωνικές συμμαχίες» (http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=712542) που παρότι δεν αποφεύγει επικίνδυνα κλισέ, διαπνέεται από γνήσια αγωνία και διατυπώνει έγκυρα και κρίσιμα ερωτήματα για το τι γιγαντώνει το θεριό του μίσους, το υπόλοιπο φύλλο της Αυγής είναι κατάφορτο με στερεότυπα τα οποία στο όνομα του πολέμου κατά του φασισμού ουσιαστικά τον ενδυναμώνουν ενώ παράλληλα αναδεικνύουν ένα ιδιότυπο είδος αντίστροφου φασισμού που δεν είναι καθόλου λιγότερο φασισμός από τον παραδοσιακό φασισμό.
Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε εγκλωβιστεί πλέον σε ένα φασιστικό τετράπολο που αποτελείται από το φασισμό της κεντρικής εξουσίας, το φασισμό της ακροδεξιάς, το σταλινισμό του ΚΚΕ και τον αναρχοφασισμό της άκρας αριστεράς. Μάλιστα κύριοι, πέρα από τις περισσότερο παραδοσιακές και αναγνωρίσιμες μορφές φασισμού πολλοί από εμάς έχουμε ζήσει τα τελευταία κρίσιμα χρόνια τον αναρχοφασισμό στο πετσί μας. Έχουμε δει φουκουριάρηδες που κρατούν μια πλαστική σημαία (και ναι ξέρουμε ότι τα εθνόσημα είναι κατασκευές) να δέχονται επιθέσεις από αναρχοφασίστες που έχουν κάνει τη λέξη φασίστας πιπίλα. Το είδαμε στις πλατείες, το είδαμε στους δρόμους. Πείτε μου κύριοι της ιδεολογικής ανωτερότητας της αριστεράς σκέψης, τι θα έκανε ο καημένος ο πολίτης που η κεντρική εξουσία τον ρημάζει και τον βρίζει στερώντας του το μέλλον και την αξιοπρέπεια του ενώ στους δρόμους που παλεύει για τα δίκια του υβρίζεται χυδαία από τον φανατικά «ανθρωπιστή» αριστερό γιατί ο φουκουριάρης διαπράττει το έγκλημα να θέλει να έχει … πατρίδα; Δε θα δει αυτός ο άνθρωπος που του χουν κολλήσει τη ρετσινιά του φασίστα τα στρατιωτάκια της αριστεράς περισσότερο συμπαθητικά το φασισμό της Χρυσής Αυγής; Ερωτώ.
Το αποκορύφωμα της προσκόλλησης στο πρωκτικό στάδιο της ιδεοληψίας ήταν το άρθρο του Θέμη Δημητρακόπουλου «Χρυσή Αυγή, το απωθημένο όνειρο του κάθε κρυφοφασίστα Νεοέλληνα» (http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=712546). Ποιος είναι λοιπόν αυτός ο «κάθε» κρυφοφασίστας Νεοέλληνας; Όποιος ήταν το κρυφοκομμούνι του παρελθόντος. Εγώ, εσύ, ο παραδίπλα, όποιος αποφασίσει η ιερά εξέταση της δεξιάς ή της αριστεράς ότι έχει το Διάβολο ή κάποια άλλη καταστροφική ιδεολογία μέσα του. Ας δούμε λοιπόν κάποια στιγμιότυπα αυτής της αποφατικής φασιστολογίας που αναπτύσσει ο αρθρογράφος:
Γράφει λοιπόν ο κύριος Δημητρακόπουλος: «Ο φασισμός είναι ενδημικός στην Ελλάδα. Οι δωσίλογοι, οι συνεργάτες του κατακτητή, οι κουκουλοφόροι και οι μαυραγορίτες της Κατοχής είναι αυτοί που στην πραγματικότητα εξουσίασαν και ποδηγέτησαν τη μετεμφυλιακή χώρα. Το μίσος κατά του «άλλου», του διαφορετικού, του ξένου, αυτού που δεν είναι δικός μας, δεν σίγασε ποτέ. Οι ανιστόρητες ανοησίες περί «φιλόξενου» έθνους είναι για ηλίθιους, ψεύτες και αγράμματους.»
Εδώ είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω. Με κάθε αλλαγή γεωπολιτικής φρουράς στην Ελλάδα, η τοπική ελίτ ενσωματωνόταν και διασφάλιζε τη συνέχεια της εξουσίας και της διαχείρισης σε αυτήν την έρμη χώρα, τη χώρα έρμαιο. Με τους Οθωμανούς τα ίδια, τα γιουσουφάκια γίναν αργότερα φανατικοί βασιλόφρονες. Μετά γίναν γερμανοτσολιάδες. Μετά χουντικοί και αμερικανοτσολιάδες. Εσχάτως γίναν ευρωτσολιάδες. Η οσφυοκαμψία του πολιτικού συστήματος στην Ελλάδα δεν έχει όρια. Και κάθε φορά αυτές οι λέρες προγραμμάτιζαν τον πληθυσμό να είναι δεκτικός στη νέα τάξη πραγμάτων και εχθρικός σε όσους την αντιμάχονταν.
Και κάπου εδώ εξαντλείται η όποια συμφωνία θα μπορούσα να έχω με τον αρθρογράφο. Με την διατύπωση του ότι «Το μίσος κατά του «άλλου», του διαφορετικού, του ξένου, αυτού που δεν είναι δικός μας, δεν σίγασε ποτέ.».
Και ποιος είναι ο άλλος για την άκρα αριστερά; Όχι μόνο ο Χρυσαυγίτης ο ορκισμένος αλλά και ο «κάθε κρυφοφασίστας Νεοέλληνας» με τα φασιστικά του απωθημένα.
Και ποιοι είμαστε εμείς; Το γράφει ξεκάθαρα ο αρθρογράφος: Δις: «Η δική μας Αριστερά». «Οι ευθύνες της δικής μας ριζοσπαστικής Αριστεράς»
Οι δικοί μας και οι άλλοι. Είτε είσαι μαζί μας είτε εναντίον μας. Αυτή είναι η ουσία του φασισμού κ. Δημητρακόπουλε. Η μαύρη ψυχή του.
Ο φασισμός είναι ενδημικός στην Ελλάδα όπως γράφετε με ευκολία κ. Δημητρακόπουλε. Οι Έλληνες έχουν τον φασισμό στο DNA τους. Και αυτό δεν είναι ρατσισμός κατά του Έλληνα κύριε Δημητρακόπουλε; Η Αριστερά έχει τις ευθύνες της κ. Δημητρακόπουλε όπως γράφετε παρακάτω και εδώ παρά τη λανθασμένη προηγούμενη μου δήλωση ότι έχουν εξαντληθεί τα περιθώρια συμφωνίας με τις απόψεις σας θα ξανασυμφωνήσω με κάποιες από αυτές: Έχει τις ευθύνες της η Αριστερά: Έχει την ευθύνη ότι έκανε τον αντιφασισμό ιδιότυπο φασισμό. Ότι έκανε τον αντιρατσισμό ιδιότυπο ρατσισμό. Έχει ευθύνη όταν κάνει την «Αυγή» να μοιάζει με φερέφωνο της Χρυσής Αυγής. Που με τον ανέξοδο ή μάλλον χρήσιμο για το σύστημα εξουσίας φανατισμό της σπρώχνει τον απλό κοσμάκι στο άλλο άκρο, τον υποτιθέμενο «προαιώνιο εχθρό της».
Όχι δε φταίει η κρίση για την άνοδο της Χρυσής Αυγής. Έτσι γράφετε: «Ούτε είναι απλά ένα φαινόμενο απότοκο της πολύπλευρης κρίσης – κρίσης κυρίως πολιτικής, κοινωνικής και πολιτιστικής και κατόπιν οικονομικής – που μαστίζει τον τόπο. Ο φασισμός είναι ενδημικός στην Ελλάδα»
Όχι δε φταίει η ανθρωπιστική πλέον κρίση που σπρώχνει απλούς ανθρώπους στα άκρα. Φταίει που οι Έλληνες γεννιούνται φασίστες και ρατσιστές.
Ρατσίστας δε γίνεσαι γεννιέσαι. Το πιο έξοχο ρατσιστικό δόγμα. Και το υιοθετείτε έτσι εύκολα κ. Δημητρακόπουλε. Δεν φταίνε οι συνθήκες κ. Δημητρακόπουλε. Τα πολιτικά γονίδια φταίνε. Θάνατος στους φασίστες. Διαλύστε τα μισάνθρωπα γουρούνια. Επικίνδυνη ναζιστική δημαγωγία στη φαρέτρα της άκρας αριστεράς. Hate Speech.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά κ. Δημητρακόπουλε: Για όσους ανήκουν στη «δική σας αριστερά» εγκληματίας δε γεννιέσαι, γίνεσαι. Μάλιστα πολλοί από τους ποινικούς χαίρουν άκρας στήριξης από την άκρα αριστερά, αρκεί να την έχουν ασπαστεί. Οι εγκληματίες εντός συστήματος είναι απλά εγκληματίες. Οι δικοί σας είναι αγωνιστές. Και για να συνεχίσουμε με την παραβατικότητα ξαναγυρνώντας στο αρχικό θέμα των επιθέσεων κατά των λαθροπωλητών θα συμφωνήσω μαζί σας πως οι λαθροπωλητές είναι βιοπαλαιστές και έχουν κάθε δικαίωμα στη ζωή και την εργασία: Οι λαθρέμποροι όμως, οι ναρκέμποροι, οι σωματέμποροι, οι λαθρέμποροι όπλων που πολλές φορές κινούνται ανάμεσα στα ίδια κέντρα διακίνησης και αυτοί άνθρωποι δεν είναι κύριοι Δημητρακόπουλε; Άνθρωποι που έχουν δικαίωμα στη ζωή και την εργασία των άλλων; Πότε έχει αναφερθεί σε αυτούς η άκρα αριστερά κύριε Δημητρακόπουλε; Για πόσο ακόμη οι λαθροπωλητές θα χρησιμοποιούνται ως ανθρώπινη ασπίδα από οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα ενώ η άκρα αριστερά θα κυνηγά να ξετρυπώσει με το ζόρι από τις τρύπες τους «κρυφοφασίστες Νεοέλληνες;». Η αφέλεια ξέρετε κύριε Δημητρακόπουλε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πολιτικό άλλοθι μέχρι ενός σημείο. Και η άκρα αριστερά το έχει ξεπεράσει προ πολλού.
Έχετε αναρωτηθεί γιατί ακόμη και κάποιοι μετριοπαθείς στην άκρα αριστερά έχουν εδώ και χρόνια να μιλάνε για ιδεολογικοποίηση των ποινικών και για εγκληματικοποίηση των ιδεολόγων; Για ποιο λόγο όπως περιγράφει ο Β. Λαμπρόπουλος: «Τα τελευταία χρόνια, οι ποινικοί μαζικά ιδεολογικοποιούν την παραβατικότητά τους και βρίσκουν σε αντιεξουσιαστές στηρίγματα και άλλοθι ζωής και δράσης. Και από την άλλη πλευρά οι αντάρτες πόλης βρίσκουν εύκολα «τεχνική υποστήριξη»- αν όχι και εκτελεστές- σε κακοποιούς μικρού και μεγάλου βεληνεκούς.»; (http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=346373).
Τι φρούτα έχουν δώσει όλα αυτά κύριε Δημητρακόπουλε, όλα αυτά για τα οποία η αριστερά τηρεί σιγή ιχθύος;
Μιλάτε για παρακράτος. Της Δεξιάς. Ναι, κάθε παρακράτος υπάρχει μέσα στα πλαίσια του συστήματος εξουσίας. Αλλά το παρακράτος επιλέγει στελέχη από όλες τις δεξαμενές και σε όλες τις δεξαμενές φυτεύει στελέχη του έχοντας πάντα ιδιαίτερη προτίμηση στα άκρα. Άκρα-δεξιά, άκρα-αριστερά.
Δεν ήταν οι Χρυσαυγίτες η 17Ν κύριε Δημητρακόπουλε. Η μήπως ήταν; Μήπως ξέρετε κάτι που δεν ξέρω για τους υπόγειους συνδέσμους ανάμεσα στα άκρα; Δεν ήταν οι Χρυσαυγίτες που φάγαν τον αμφιλεγόμενο πάλαι πότε συστημικό δημοσιογράφο Γκίολα σε ένα μαφιόζικο χτύπημα μετά από παραγγελία εκτέλεσης που δόθηκε στη νέα τρομοκρατία της άκρας αριστεράς. Και τότε η αριστερά μούγκα στην στρούγκα. Και δεν ήταν οι χρυσαυγίτες που προετοιμάσαν πρόσφατα μάλλον καρτέρι θανάτου σε έναν από τους ελάχιστους (κατά την κρίση τη δικιά μου και πολλών άλλων) ανεξάρτητους δημοσιογράφους, τον Κώστα Βαξεβάνη. Και πάλι η αριστερά μούγκα στην στρούγκα. Όλως παραδόξως, χωρίς να έχω στοιχεία να υπαινιχθώ οποιαδήποτε σχέση ή ανάμειξη, και τα δύο περιστατικά κατά της ζωής δημοσιογράφων έγιναν μετά από σύγκρουσή τους με τον «αριστερό» μεγαλοδημοσιογράφο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, προνομιακό μέσα στα πλαίσια του δημοσιογραφικού του πάντα λειτουργήματος, συνομιλητή ποινικών και τρομοκρατών (π.χ αφοι Ξηροί κλπ). Και πάλι πέπλο σιωπής για το παρακράτος από την επίσημη αριστερά…
Όλα αυτά κύριε Δημητρακόπουλε δίνουν το πάτημα σε συστημικούς δημοσιογράφους όπως ο Μανδραβέλης να κάνουν τις προκλητικές εξισώσεις ακροαριστεράς και ακροδεξιάς.
Όλα αυτά τα αδιαφανή σημεία επιτρέπουν στην Καθημερινή και άλλες συστημικές φυλλάδες να τσουβαλιάζουν τη βία των άκρων με τα δίκαια και ιερά κινήματα αντίστασης και λαϊκών αγώνων.
Αλλά να σας κάνω μια ερωτησούλα κ. Δημητρακόπουλε. Ο Μανδραβέλης δεν προσλήφθηκε χθες: Για ποιο λόγο η ΕΣΗΕΑ με αρκετούς αριστερούς στους κόλπους της, τον ανακάλυψε σχετικά πρόσφατα; Αφήστε να σας απαντήσω: Γιατί τόσα χρόνια τρώγαν ψωμί από το ίδιο χέρι. Και δεν δαγκώνεις το χέρι που σε ταϊζει όπως είχε δηλώσει δημοσίως ο φίλος του Ηλίας Κανέλλης. Τώρα που δεν έχουν δουλειά να χάσουν γιατί δεν υπάρχουν δουλειές στο σινάφι και αφού πρώτα ξεμπρόστιασαν τον Μανδραβέλη ανεξάρτητοι ανάμεσα στους οποίους και η αφεντομουτσουνάρα μου, μόνο όταν οι δημοσιογράφοι χάσαν τα προνόμια της δουλικότητάς τους, τότε μόνο θυμηθήκαν τη δεοντολογία και το δημοσιογραφικό κώδικα. Μόνο όταν δεν είχαν να φοβηθούν προσωπικό κόστος το παίξαν μάγκες. Τσάμπα μάγκες που λέει και ο απεχθής μου Βαγγέλης Βενιζέλος. Πώς να εμπιστευτεί ο κόσμος την αριστερά όταν τη θεωρεί έστω σε περιορισμένο βαθμό κομμάτι της διαπλοκής; Ποιος σπρώχνει τον κόσμο στην Χρυσή Αυγή αν όχι σε μεγάλο βαθμό οι δικαιολογημένες του καχυποψίες για την αριστερά και το ρόλο της στα πράματα;
Φυσικά και θα συμφωνήσουμε κ. Δημητρακόπουλε, φυσικά και η Χρυσή Αυγή δεν είναι η αριστερά: Η Χρυσή Αυγή είναι παραστρατιωτική οργάνωση. Ακροδεξιά. Και πλέον, χάρη στο πολιτικό μας σύστημα στο οποίο εντάσσεται η «δική σας» αριστερά, είναι και η Τρίτη πολιτική δύναμη. Αίσχος, ντροπή και όνειδος και βαστάτε Τούρκοι τα άρματα κ.λ.π. Ναι, ναι συμφωνούμε.
Αλλά για μισό λεπτό. Το μεγαλύτερο πολιτικό έγκλημα που έγινε στην πρόσφατη ιστορία αυτό του τόπου δεν το κανε η Χρυσή Αυγή: Έγινε στη Marfin όπου πολίτες δολοφονήθηκαν μαζικά και σαδιστικά. Λίγο πριν την ώρα του μεγάλου θριάμβου του, το λαϊκό κίνημα ηττήθηκε κατά κράτος: από το παρακράτος. Τον αριστερό του βραχίονα. Την άκρα αριστερά: Ξέρετε, το παρακράτος έχει δύο πολύ μακριά χέρια: τον ακροδεξιό και τον ακροαριστερό βραχίονα. Και ενώ η αριστερά βρυχάται για την εγκληματικότητα του ακροδεξιού βραχίονα για τον ακροαριστερό κάνει τουμπεκί ψιλοκομμένο. Και ας ξέρει πολύ καλά καλά η μία χείρα τι κάνει η άλλη.
Τι προτείνετε για αυτό λοιπόν που η άκρα αριστερά βοήθησε να ανδρωθεί; Τι προτείνετε για τη Χρυσή Αυγή; Για να σας διαβάσουμε. «Με περιφρούρηση, με τις δικές της δυνάμεις, των πιο αδύναμων στόχων των αλητοσυμμοριτών της Χρυσής Αυγής.» ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.
Η λύση είναι λοιπόν ο Σύριζα να γίνει Αντι-Χρυσή Αυγή: Γάμησε τα ρε φίλε: Κάποιοι στην αριστερά έχουν εθιστεί τόσο πολύ στο αντί που φαντάζονται ότι η ουτοπία είναι ένας δρόμος στρωμένος με αντί. Και αν ουτοπία γίνει πραγματικότητα αυτοί αυτομάτως θα γίνουν αντιουτοπιστές.
Λοιπόν σοβαρά τώρα. Αντι τάγματα εφόδου= αντι Χρυσή Αυγή. Αντιποίηση αρχής (μιας που η πολιτεία κάνει τα στραβά μάτια= αυτοδικία = Χρυσή Αυγή. Έχουμε τους χρυσαυγίτες θα έχουμε και τους Αυγίτες τώρα.
Να υπενθυμίσω: Η Χρυσή Αυγή δεν στρατολογεί βίαια. Κάνει επιδείξεις βίας για να στρατολογεί: Είναι πολύ διαφορετικό. Και χρησιμοποιεί βία λόγω έλλειψης πολιτικού περιεχομένου. Και το ίδιο προτείνετε και εσείς κ. Δημητρακόπουλε να κάνει ο Σύριζα. Να μην γεμίσει με πολιτική βούληση και δράση το κενό που έτσι και αλλιώς όχι μόνο φαίνεται ότι καλύπτει αλλά αντιπροσωπεύει η Χρυσή Αυγή. Προτείνεται να καλύψετε λοιπόν το κενό με κενό. Να απαντήσετε στη βία με βία. Απλά η δικιά σας βία θα είναι βία ειρηνικών προθέσεων. Είπαμε. Άλλο η βία της ακροδεξιάς και άλλο η βία της άκρας αριστεράς.
Πρώτα από όλα να σας υπενθυμίσω ότι η Χρυσή Αυγή είναι στον αρχικό της πυρήνα παραστρατιωτική οργάνωση. Και θα ρίξετε εσείς αμούστακα παιδιά να τα βγάλουν πέρα με ετοιμοπόλεμους φανατικούς: Ποιος σας έχρισε αρχιστράτηγο εσάς να ρίξετε ανθρώπινες ζωές τροφή για τα κανόνια; Πόσο ανεύθυνος είστε;
Εκτός βέβαια αν η αριστερά επιστρατεύσει τους ετοιμοπόλεμους της. Τα πρωτοπαλίκαρα του ΠΑΜΕ, τους ποινικούς και τους τρομοκράτες (φυσικά και δεν συγχέω το ΠΑΜΕ με τους ποινικούς και τους τρομοκράτες. Απλά το ΠAME έχει εμπειρία συγκρούσεων).
Όπως και να έχει, παροτρύνετε να εγκατασταθούν προεμφυλιακές συνθήκες: συμμοριτοπόλεμος. Και σε αυτές τις συρράξεις πρώτα θα πέσουν φάπες, μετά ροπαλιές, μετά καμιά μαχαιριά και μετά καμιά πιστολιά και μετά μπαράζ αντεκδικήσεων.
Αναρωτιέμαι βέβαια γιατί δεν προτείνατε με τον ίδιο ζήλο ομάδες περιφρούρησης που θα προστάτευαν τις αδύναμες ομάδες από τη νέα χούντα: Γιατί δεν προτείνατε με τον ίδιο ζήλο ομάδες περιφρούρησης για αυτούς που τους κόβαν το ρεύμα, τους παίρναν το σπίτια, τους ασθενείς που σκοτώνει κατά εκατοντάδες καθημερινά το ιατρικό κατεστημένο σε αγαστή συνέργεια με το πολιτικό κατεστημένο; Να σας πω γιατί. Γιατί όσοι από εσάς δεν είναι ΤΟ σύστημα βρίσκεστε σε ομηρία από το σύστημα. Ας χρησιμοποιήσω μια παραβολή που βασίζεται σε πραγματικό περιστατικό: Ζητήθηκε από γνωστή αριστερή δημοσιογράφο (το αριστερή χωρίς εισαγωγικά) με καρκίνο η οποία είχε προσωπική της φίλη γνωστή βουλευτή της αριστεράς (προσοχή δεν ταυτίζω αυτά τα δύο), της ζητήθηκε λοιπόν από μεγαλοχειρούργο το ποσόν των 20000 ευρώ για να τη χειρουργήσει. Και εκείνη ενέδωσε. Και όλοι, βουλευτές και δημοσιογράφοι μούγκα στη στρούγκα. Φανταστείτε πόσο πιο δύσκολα είναι για τον απλό πολίτη. Φανταστείτε γιατί ο πολίτης πείθεται από τις «καθαρές λύσεις» της βρώμικης Χρυσής Αυγής. Γιατί απλά θεωρεί ότι η αριστερά μέχρι σήμερα είτε υποκύψει ή συγκαλύψει ή ακόμη χειρότερα συμμετάσχει στη διαφθορά.
Αλλά ας γυρίσουμε σε εσάς κύριε Δημητρακόπουλε. Για χρόνια τώρα η αριστερά κυνηγά φαντάσματα. Έχει γίνει ο ψιθυριστής των φαντασμάτων σε κοινωνίες που είχαν αφήσει τους νεκρούς τους να αναπαύονται .Ουσιαστικά η αριστερά έγινε το σκευοφυλάκιο των σταχτών του φασισμού. Της κρατούσε προς επίδειξη, ως μπαμπούλα. Το φάντασμα του φασισμού ήταν το όπλο της αριστεράς όταν στέρευε από πολιτικά επιχειρήματα.
Πολλοί στην άκρα αριστερά βλέπαν σε κάθε πολίτη τον εν δυνάμει φασίστα. Το μετατραυματικό σύνδρομο της αριστεράς είναι ισχυρότατο. Όταν ήρθε ο φασισμός στην Ελλάδα το 2009, ο μνημονιακός φασισμός, πολλοί αριστεροί δεν ενθουσιάστηκαν. Περίμεναν τον φασισμό όπως τον θυμόντουσαν, με τους όρους του παρελθόντος.
Ε και αυτό το φασισμό βρήκαν στο πρόσωπο της Χρυσής Αυγής. Η προφητεία εκπληρώθηκε, οι μούμιες ξαναπερπάτησαν, κομμάτι της αριστεράς ξαναβρήκε το ρόλο της όχι μες στην κοινωνία όπως όφειλε αλλά μέσα στην ιδεοληψία όπως πάντα φανταζόταν: να είναι αντιδεξιά. Πολλοί από τους καταστροφιστές της αριστεράς, τους αμετανόητους ρεβανσιστές είδαν την ευκαιρία να ξαναζήσουν την δημοκρατία της Βαϊμάρης, τον εμφύλιο και αυτή τη φορά να κερδίσουν (η συγκεκριμένη διατύπωση και η πατρότητα της ανήκει στον γιατρό Γ.Θ που όποτε θελήσει να τη δημοσιοποιήσει οφείλω να συμπληρώσω με παραπομπή στο δικό του κείμενο). Τι να κάνεις με αυτούς τους φανατικούς. Είτε στα αριστερά, είτε στα δεξιά τα ίδια σκατά είναι.
Κύριε Δημητρακόπουλε. Μιλάτε για ευθύνες της «δικής σας» ριζοσπαστικής αριστεράς. Για να δούμε πρώτα τις δικές σας. Από τους οικολόγους πράσινους μεταπηδήσατε στη ΔΗΜΑΡ, τη Χρυσή Εφεδρεία του κυρίαρχου μνημονιακού φασισμού. Παρα ταύτα μιλάτε εσείς για φασισμό … Ξέρετε, για την αριστερά πολλές φορές η σιωπή είναι χρυσός, χρυσός λέω, η λέξη που διαφοροποιεί την λέξη Χρυσαυγίτης από την Λέξη Αυγίτης.
Μιας και μοιάζετε να είστε από αυτούς που μιλάνε με φαντάσματα, ίσως να μπορέσετε να ακούσετε και κάποιον που προέρχεται από μια αόρατη γενιά. Γεννήθηκα τη δεκαετία του 70. Ίσως να μην μας χωρίζουν πολλά χρόνια, αλλά τη δική μου τη γενιά και μπόλικες επόμενες γενιές η δικιά σου και οι προηγούμενες τη γάμησαν πατόκορφα. Μας κλέψαν παρόν και μέλλον. Τη θυμάμαι και γω τη δημοκρατία της Βαιμάρης και τον εμφύλιο -ως ιστορικές μνήμες εννοώ. Και αυτό που μου έχουν μάθει οι καταγραφές αυτές είναι ότι δεν θέλω να ξαναζήσω τέτοιες εποχές. Και όμως. Χάρη στο πολιτικό σύστημα και σε προτροπές όπως οι δικές σου, κάθε μέρα που περνάει είμαι πιο κοντά στη φρίκη. Βλέπεις Θέμη το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα αντιμετώπιζε την κατάρρευσή πολύ πριν οι πολίτες το μάθουμε. Για αυτό και συναίνεσε στη διάλυση της κοινωνίας. Όταν οι ακραίοι πόλοι θα εδραιωθούν, όταν ο συμμοριτοπόλεμος αποτελεί καθημερινή πραγματικότητα, τότε θα έρθει ένα νέα κέντρο φτιαγμένο από τα μπάζα του παλιού συστήματος να εγγυηθεί τάξη και ασφάλεια.
Επειδή λοιπόν εγώ και οι Έλληνες έχουμε έναν κοινό εχθρό και αυτός είναι το σαθρό σύστημα εξουσίας, πάρτε τις ομάδες περιφρούρησης σας και πάτε παίξτε με τα ηλίθια φουσκωτά αγόρια της Χρυσής Αυγής στο δικό σας χώρο με τους δικούς σας όρους. Όσο περνάει από το χέρι μου (ελάχιστα δηλαδή), δε θα αφήσω κανέναν να κάνει τη χώρα μου γήπεδο.
Γράφεις: «Αύριο δε θα υπάρχουν δικαιολογίες και άλλοθι για κανένα. Ούτε για την αριστερά. Ούτε για τον ΣΥΡΙΖΑ.
Ούτε για σένα και για μένα».
Κάνεις λάθος. Από προχθές έχουν τελειώσει τα άλλοθι για την αριστερά και το ΣΥΡΙΖΑ.
Όσο για σένα, καμία δικαιολογία. Η Χρυσή Αυγή θα έπεφτε σαν το κακό σπυρί που είναι αν το ΣΥΡΙΖΑ κοίταζε να καθαρίσει τον τόπο από τη βρωμιά του συστήματος. Αν συνέχιζε να κάνει αντιπολίτευση και αγώνα κατά του φασιστικού μνημονίου και του οικονομικού ιμπεριαλισμού που απειλεί να καταργήσει αυτή τη χώρα και να τη μετατρέψει σε ειδική οικονομική ζώνη. Άκου, δε θα ζήσω άλλο σε δοκιμαστικό σωλήνα. Άκου. Δε θα στραφώ κατά του συμπολίτη μου για την όποια μαλακοιδεολογία έχει. Άκου.
Αρκετά ζημιά έχετε κάνει με το να αναθρέφετε τη Χρυσή Αυγή και να στηρίζετε το σύστημα. Κανένας δεν είναι εκ προοιμίου εγκληματίας. Αντε να κάνουμε και φυλακές για τους Χρυσαυγίτες. Και μετά να δούμε ποιος άλλος θα μπει εκεί μέσα.
Δεν έχετε καταλάβει ακόμη ότι για πολλούς Έλληνες, ναι αυτούς τους κρυπτοφασίστες νεοέλληνες, η Χρυσή Αυγή είναι οι αγωνιστές και οι υπόλοιποι οι καταπιεστές και αυτοί που διώκουν τους αγωνιστές. Ότι ζούμε την αντιστροφή του αντικομμουνισμού. Ότι γιγαντώνετε κάθε μέρα την πόλωση.
Ότι στο ντέρμπυ ΣΥΡΙΖΑ- Χρυσή Αυγή νικητής θα είναι ο διαιτητής: ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΕΛΠΙΔΟΥΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ.
Ρε συ Δημητρακόπουλε. Ειλικρινά τώρα: Τι από τα δύο συμβαίνει: Είσαι το τυρί ή απλά δε βλέπεις τη φάκα;
(Περισσότερα για το συγγραφέα και το έργο του στο προσωπικό του blog agriazwa.blogspot.com)
Read More »