Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Trump vs Soros


«Είναι απατεώνας, θέλει να εγκαθιδρύσει μια διακυβέρνηση δικτατορική, μαφιόζικη. Οι θεσμοί είναι ισχυροί στις ΗΠΑ, ο διαμερισμός εξουσιών βρίσκεται εν ισχύ, θα αποτύχει.»

Τάδε έφη George Soros για την Προεδρία Trump που ξεκινάει σήμερα. Ο άνθρωπος που έσπασε τη στερλίνα προκαλώντας μεγάλο οικονομικό πόνο στους βρετανούς κερδίζοντας πάνω από ένα δις, ο άνθρωπος πίσω από τις έγχρωμες επαναστάσεις σε χώρες της πρώην ΕΣΣΔ, ο άνθρωπος που πλιατσικολόγησε την Ρωσία, ένα από τους απελευθερωτές της Συρίας, ο άνθρωπος με τις σχέσεις με τον ΓΑΠ έχοντας μάλιστα το δεξί του χέρι Άλεξ Ρόντος σε θέσεις κλειδιά στην κυβέρνηση ΓΑΠ, ο άνθρωπος με τις εκατοντάδες ΜΚΟ Ανοιχτής Κοινωνίας, πολλές από τις οποίες χρηματοδοτούν «προοδευτικές» και φιλάνθρωπες ΜΚΟ και στην Ελλάδα, έχει κάθε λόγο να μισεί τον Trump.

O Trump κόστισε στον Soros 1 δις και 11 εκατομμύρια δολάρια.

Τα 11 μύρια άμεσα καθώς ο Soros τα είχε επενδύσει στην προεκλογική εκστρατεία της Hilary.

Το υπόλοιπο 1 δις έμμεσα καθώς ο Soros είχε στοιχηματίσει πως η εκλογή Trump θα έριχνε τα αμερικάνικα χρηματιστήρια. Είχε δίκιο για τις πρώτες ώρες. Τις επόμενες βδομάδες όμως ο χρηματιστηριακός δείκτης S&P 500 εκτοξεύτηκε κατά 5%, φαινόμενο που θα μείνει στην χρηματοπιστωτική ιστορία ως The effect/rally.
Ο Soros λοιπόν έχει πολύ προσωπικούς λόγους να μισεί τον Trump.
Πως σκοπεύει να επενδύσει αυτό το μίσος του;
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν που γνωρίζει τον Soros από την καταστροφική δράση του στη Ρωσία, στη Γεωργία και την Ουκρανία, προειδοποίησε έμμεσα τον Trump για ένα νέο Μαϊντάν, αυτή τη φορά στην ίδια την Ουάσινγκτον!
Προσωπικά δεν θεωρώ πολύ πιθανό αυτό το ενδεχόμενο. Θεωρώ δεδομένη όμως τη χρήση των ΜΚΟ και των λόμπι του Soros και άλλων ομοϊδεατών του για να περιοριστούν οι προθέσεις του νέου προέδρου των ΗΠΑ. Είναι πολλοί οι ακτιβιστές που νομίζουν ότι θα κάνουν κάτι σπουδαίο στη ζωή τους υπηρετώντας εν αγνοία τους τον άρχοντα των μαριονετών George Soros.
Την ίδια στιγμή, παραδοξότητες συμβαίνουν στο χώρο των διεθνών μήντια.
Μερικές βδομάδες μετά το μπλοκάρισμα των τραπεζικών λογαριασμών του Russia Today (RT) στη Μ.Βρετανία, μπλοκάρεται και από το Facebook, ακριβώς τη μέρα που ορκίζεται ο Donald Trump, ενώ δύο μέρες πριν την ορκομωσία το CNN παρουσιάζει ρεπορταζ για το ποια θα ήταν η γραμμή διαδοχής στην εξουσία αν τυχόν όχι μόνο ο Trump αλλά και ολόκληρο το επιτελείο του σκοτωνόταν πριν την ορκομωσία!
Πάτα το κουμπί Κιμ! Η αντικειμενική δημοσιογραφία ίσων αποστάσεων ζει μεγάλες στιγμές.

Ο Soros δεν είναι ο μόνος χαμένος από την εκλογή Trump. 
Μια από τους μεγάλους χαμένους , the 11 million dollar Baby, η Hilary Clinton, δεν έχασε μόνο το μεγαλύτερο πολιτικό στοίχημα της ζωής της, την προεδρεία των ΗΠΑ:
Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας της, οι αποκαλύψεις των Wikileaks του Julian Assange για τις δραστηριότητες του Clinton Foundation κόστισαν εκατομμύρια δολάρια στο ίδρυμα σε εισφορές που σταμάτησαν.
Το ίδρυμα που έχει αποδεδειγμένα σταματήσει δια παντός την πείνα, την φτώχια και τους πολέμους του πλανήτη, καθώς λειτουργούσε ως ανταλλακτήριο πολιτικής επιρροής αντί χρήματος ήταν φυσικό να είναι απείρως λιγότερο ελκυστικό για κυβερνήσεις κι ιδιώτες μετά την ήττα της Clinton .
Ενδεικτικά, η κυβέρνηση της Νορβηγίας, μείωσε τις δωρεές της κατά 87% αμέσως μετά την ήττα Clinton, ενώ το ίδρυμα θα σταματήσει το CGI, το Clinton Global Initiative, το «προτιμητέο συμβάν δικτύωσης για εταιρίες, ΜΚΟ και πλούσιους φιλάνθρωπους».
Χιλιάδες ανά τον κόσμο επαγγελματίες φιλάνθρωποι κλαίνε με τα μαντάτα καθώς η ροή χρήματος από το προοδευτικό ίδρυμα προς προοδευτικούς ΜΚΟατζήδες, προοδευτικά θα σταματήσει κι οι προοδευτικοί τραπεζικοί λογαριασμοί εκμετάλλευσης της ανθρώπινης δυστυχίας θα σταματήσουν προοδευτικά κι αυτοί να φουσκώνουν.
Βλέπετε, πίσω από την εκλογή Trump, διεξάγεται ένας τεράστιος πόλεμος, όπου προς το παρόν, οι κυρίαρχοι του χθες είναι οι χαμένοι του σήμερα. Θα κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να αντιστρέψουν την κατάσταση.
Ήδη, οι μυστικές υπηρεσίες έχουν στήσει μια τεράστια προπαγάνδα για εμπλοκή τη Ρωσίας στις  αμερικανικές εκλογές. Ήδη το ΝΑΤΟ έχει στηθεί στα σύνορα Πολωνίας-Ρωσίας.
Όπως είχαμε παλαιότερα πρώτοι γράψει, το αμερικάνικο κατεστημένο της παγκοσμιοποίησης, με πρωτοπαλίκαρο και βασικό κινητήριο μοχλό τον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό, προσπαθεί να παγιδεύσει τον νέο Πρόεδρο σε τετελεσμένα.
Το αν θα τα καταφέρουν θα φανεί τις αμέσως επόμενες ημέρες.
Όπως και το τι σκέφτονται ως εναλλακτικές. 


Πέτρος Αργυρίου, agriazwa.blogspot.com. 20/1/2017

16 σχόλια:

  1. Εισαι τοσο βεβαιος για αυτα που εγραψες??? Πλαγιωσες επικινδυνα προς την μερια "μια απο τα ιδια με αλλο προσωπειο"-Τραμπ,τοσο που φαινεται σαν να εχεις παθει εγκεφαλικο.Μη βιαζεσαι να αθωωσεις κανενα.Στα επιπεδα που υπαρχει χοντρο παιχνιδι δεν περισσευει ουτε ψιχουλο για τους λαους.Και οταν υπεισερχεται και ενας δισεκατομιριουχος κακιστος χαρακτηρας μη βιαζεσαι να πλαγιωσεις προς την μερια του γιατι θα βουτηξεις συντομα και κατακορυφα.Καλυτερα να παρακολουθαμε σιωπηλοι χωρις να δινουμε ουτε ποντο σε κανενα απο αυτα τα τσιρακια με τα νηματα πανω απο τα κεφαλια τους.Αν θελεις γραψε κατι για αυτους που κρατανε τα νηματα και των μεν και των δε και εκει θα αξιζει να τα πουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. και εγω σας ευχαριστω για την λιγολογη απαντηση σας

      Διαγραφή
    2. petros dimitriou or Πετρος Αργυριου;

      Διαγραφή
    3. Δεν παίρνω γραμμή από κανένα. Περιγράφω συνθήκες που η αριστερή και δεξιά προπαγάνδα αποφεύγουν. Αποδομώ προπαγάνδα, ακόμη και στην περίπτωση του Trump.
      Θα συμμορφωθώ ως προς τας υποδείξεις σας, απλά αν μπορείτε να μου στείλετε τη λίστα με το τι πρέπει και το τι δεν πρέπει να περιγράφω

      Διαγραφή
    4. Μη το χοντραινεις το πραγμα.Αυτη ειναι η εντυπωση σου απο τα σχολια μου?????Και δεν εισαι ο μονος που αποδομεις προπαγανδες.Η αποδομηση πρεπει να πηγαινει σε αυτους που δινουν εντολες για προπαγανδα και προσωπικα δεν μενω στα απονερα αυτων που δεν φαινονται.Αν ανοιξα διαλογο μαζι σου ητανε γιατι ειδα εναν Κωστη Ανετακη να ασχολειται μαζι σου και αυτο ητανε ενα θετικο ερεθισμα για εμενα.Αυτα κ.Πετρο Δημητριου η Αργυριου.Δεν μου απαντησες πως να σε αποκαλω εκτος απο "πνευματικο" ανθρωπο.Κοιταξε!!! Παρα πολλα συμβαινουν και δεν θα επανελθω σε τετοιες απαντησεις απο εσενα διοτι το θεωρω ασκοπο και χωρις νοημα.Ευχαριστω για την τιμη να μου απαντησεις,οπως απαντησες.

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  3. Ειναι πανευκολο να σου απαντησω οπως θα θα σου αρμοζε διοτι την γλωσσα που αποκαλυφθηκε οτι χρησιμοποιεις (αποκαλυφθηκες διοτι σου επεσε στο δρομο ο φερετζες ,ΕΛΛΗΝΙΣΚΟ) την γνωριζω καλα αλλα δεν θα την χρησιμοποιησω για χαρη σου.Εχω αλλες ανησυχιες για τον Τοπο μου που δεν αφορανε τα μπαζα σαν του λογου σου που βουλιαξαν αυτη την Χωρα και τωρα βγαινουν σαν κριτες και επικριτες των αλλων.Αντε ρε συρε παρα περα που παριστανεις και τον ...'διανοουμενο'!!!! Για χαρη αυτου που αναφερθηκα δεν θα σου κανω πιο "ακριβη" περιγραφη της αθλιοτητας σου.Οσον αφορα την επωνυμια σου σιγουρα πατωντας επανω στα στοιχεια μου θα εβλεπες και ποιος ειμαι,σκουπιδ@ριο.Το παρακαμπτεις ομως αυτο αεριτζη ΕΛΛΗΙΣΚΟ.και οσον αφορα το λιβανι που ξεκαζεις την ασημαντοτητα σου δεν θα κατορθωσει με τιποτα να μας απαλλαξει απο την μποχα που αναδιδεις.Τι γραφεις ρε π@π@ρι παρακατω.?Βαλθηκες να μας τρελλανεις.Τι ψεκασμα κανεις?Τι αυταρεσκεια και ναρκισσισμο αναδιδεις?Για ρε αγορακι μου ξεκινα πρωτα απο αυτο σε ενα ψυχοθεραπευτη για να σου εξηγησει τι κρυβει ο ναρκισσισμος σου.Αυτα παρακατω ειναι απο το μπλογκ το δικο σου και γραφτηκαν με το χερακι σου.Για αυτο ρε σε πηρα σβαρνα.Αυτα ειχα διαβασει αλλα δεν θελησα να σε προσβαλλω,αστειουλη μου.
    """Σχετικά με εμένα

    Φύλο MALE;
    Επάγγελμα Συγγραφέας
    Εισαγωγή Ο Πέτρος Αργυρίου είναι από τους πολυσχιδέστερους Έλληνες αναλυτές και ο κορυφαίος Έλληνας αναλυτής του παρασκηνίου των παγκοσμίων πολιτικών δημόσιας υγείας. """"!!!!
    Για ρε κοψε κατι,ρεντικολο εγινες.Ψωναρα............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ""Ο ιστορικός ενός μέλλοντος χωρίς συγγραφείς

    Του Πέτρου Αργυρίου

    Συγχωρέστε με που έχω το θράσος να σας μιλάω από το μέλλον. Με κάποιον πρέπει να μοιραστώ τα προβλήματά μου....""""
    Εισαι και μεγαλη ,ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ,ψωναρα.Ε???Τι λες? Δεν εισαι? Αντε να μη σε ψαξω και αλλο
    υγ
    και πιστευω οτι θα το δημοσιευσεις,ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ""Ο ιστορικός ενός μέλλοντος χωρίς συγγραφείς

    Του Πέτρου Αργυρίου

    Συγχωρέστε με που έχω το θράσος να σας μιλάω από το μέλλον. Με κάποιον πρέπει να μοιραστώ τα προβλήματά μου.""""
    ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ.Η περιαυτολογια ητε ειναι ναρκισσισμος,ητε ανασφαλεια που προσπαθεις να αντιρροπισεις ητε απλα και μονο ΒΡΗΚΕΣ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟ ΨΩΜΑΚΙ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μονολογο ρε "συγγραφεα"? Δεν αναρτας τις απαντησεις? αυτη ειναι και η ποιοτητα σου.Συρε να πας να κρυφτεις γιατι αργα η γρηγορα θα πεσει ο φερετζες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπετοβλακα. Οι διαλογοι μας .... σε εισαγωγικα ειναι παντελως δημοσιοι. Το μπετοβλακα το χρησιμοποιω γιατι εχεις την ηλιθια εντυπωση οτι το blog μου ειναι μια βιομηχανια ειδησεων με δεκαδες εραγζομενους γαλερας οποτε εγω δινω την γραμμη και τσουπ! Σχολια εμφανιζοντια και εξαφανιζονται. Επειδη εχεις μαθει στην βιομηχανια παραπληροφορης να σε ενημερωσε οτι ειμαι ενας ανθρωπος με μια ζωη, δεν ειμαι bot και δεν ειμαι ο πανεποπτης του blog να ειμαι 24 ωρες το 24ωρο μεσα για να εχω εχω αμεση δημοσιευση των σχολιων. Τωρα, για το τι εχω εχω κανει κι αν ειμαι ψωνιο προχειρε σχολιαστη, μπορεις παλα να διαβασεις τα τελευταια 480 αρθρα στο blog για να βγαλεις ενα αρχικο συμπερασμα. Χωρια τα αρθρα αλλου. Οσο για το τι βγαζω απο την αρθρογραφια τα τελευταια 15 χρονια? Γυρω στα 100 ευρώ το μήνα μαζι με τα πολυαριθμα βιβλια. Αν εχεις κι αλλες αποριες ελευθερα. Δεν με λες και Μανδραβελη ετσι? Το blog ειναι κομματι του εαυτου μου σε δημοσια θεα. Εσυ ποιος εσυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το προφιλ μου, κι αυτο που γραφω για αυτο, εχει προκυψει απο το εργο που εχω παραγει. Δεν ειναι μαρκετινγκ. Το ιστορικος του μελλοντος, ειναι απο λογοτεχνικο μου έργο ατσιδα. Υπονοησες, οτι φτιαχνω ψυτικες περσονες, πετρος αργυριου συγγραφέας, πετρος δημητριου, αναγνωστης που ειναι το ίδιο προσωπο με τον συγγραφέα λες κι ειμαι κανά σχιζοφρενες 10 χρονο. Το μπετοβλακας ως χαρακτηρισμος για την προχειροτητα σου θα παραμεινει κι ουτε το μεγα χάος δεν σε σωζει, εχ για την προσωπικη μου ιστορια και τι σχεση εχω με τον τοπο ΣΟΥ, και τι σταση εχω κρατησει και τι προσωπικα κοστη εχω πληρωσει, ουτε που μπορεις να διανοηθείς. οσο για το τιγραφω για το τι εχω κανει μπορεις απλα να τα διασταυρωσεις προχειρε αν οχι βαλτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή